Klacht Mascot Online: Levensgevaarlijke en waardeloze opzetborstels!

SandraTee

Paar maanden geleden 8 opzetborstels voor een OralB tandenborstel via Groupon besteld. Bij de 2e tot 3e keer poetsen gaan deze kapot. Tijdens het poetsen, dus in je mond, dus levensgevaarlijk! Nadat dit met inmiddels 3 of 4 borsteltjes al gebeurd was heb ik ze allemaal weg gedonderd om niet het risico te lopen dat 1 van de kinderen ze zou pakken en gebruiken.
Dan ontvang ik een mail van de fabrikant zelf over dit probleem en dat ik deze borstels dus heb gekregen. Ze geven aan dat ze er van op de hoogte zijn dat de borsteltjes kapot gaan. Dan wordt er gevraagd de borsteltjes terug te sturen en foto's mee te sturen. Nou wij bewaren hier geen kapotte spullen en waar zou ik nu dan foto's moeten sturen?
Ze hebben mij zelf als fabrikant benaderd en geven zelf toe dat de borstels kapot gaan. Omdat geen van de 8 opzetborsteltjes terug kan sturen en weiger een foto terug te sturen (waarvan?) krijg ik mijn geld niet retour.
Waardeloze klantenservice en levensgevaarlijk product!

Retour storten betaalde geld. Als ze mijn mailadres kunnen vinden en weten dat ze dit geleverd hebben aan mij kunnen ze ook zien wat ik betaald heb en mij dat retour storten!

Wij vinden dat Mascot Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mascot Online?