Klacht Mascot Online: Nog geen geld ontvangen en geen antworod mail

Klachtnummer
# 36100
Gebruiker
Judith123
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat ik van Mascot-online een email (3-10-2013) kreeg dat mijn opzetborstels gevaarlijk waren voor het type Oral B tandenborstel dat ik gebruikte, heb ik een dag later (4-10-2013) direct een brief met foto van mijn Oral B tandenborstel, foto van het typenummer en de overige 6 borstels terug gestuurd. Dit was hun verzoek en bij ontvangst zou het aankoopbedrag plus verzendkosten terug gestort worden.
Op 16-10-2013 heb ik gemaild met de vraag of het kon kloppen dat er nog geen geld terug gestort was. Geen reactie. 20-10-2013 opnieuw om reactie gevraagd en ook op 26-10-2013.
Nog niets van hun vernomen..Krijg ik mijn geld en verzendkosten wel terug???

Gewenste oplossing

Afspraak nakomen en geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mascot Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mascot Online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen