Opgelost door Mason Garments: Defectr schoenen geleverd

content Opgelost

Goedemorgen Mason Garments,

Hierbij mijn derde klacht.

Odernummer 100036497 .

Schoenen in de juiste maat en kleur ontvangen. Maatje 40 in zwart.

Ga ik het vandaag voor het eerst aandoen is die stuk aan de voorkant. Een knoopje voor de veters is namelijk los.

Kunnen jullie aangeven hoe julliendit voor mij gaan oplossen?

Renuka

Ik wil mijn geld terug !!!

Mason Garments
    Beste Renuka,

Het inspectiedepartement heeft uw klacht ontvangen en zal vandaag uw aankoopbedrag storneren.
    Dit bedrag zal gestorneerd worden op de rekening waarmee de betaling was voldaan.

Onze excuses voor al het ongemak, wij begrijpen dat dit niet uiterst vervelend is.
    In de vorige reactie heb ik u een 20% kortingsvoucher gestuurd, als ik u nog ergens mee kan helpen hoor ik dat graag!

Team MG
    Hoi team MG,

Helaas nog geen aankoopbedrag teruggezien.
    Goedemorgen team MG,

Ik heb mijn aankoopbedrag voor de defecte schoenen ontvangen. Echter zie ik de aankoopbedragen voor de verkeerde geleverde schoenen niet terug. Ik heb namelijk 2 klachten lopen bij jullie.

1 Over defecte schoenen die keurig is afgehandeld.

2 Over 2 paar schoenen die verkeerd zijn aangeleverd. Die hebben wij een week geleden al geretouneerd.

Mason Garments
    Beste Renuka,

Dank voor je bericht. Toevallig hebben wij vandaag ontvangstbevestiging gekregen van de laatstgenoemde geretourneerde schoenen met ordernummer 500012202. Ook het volledige aankoopbedrag van deze schoenen is per direct geretourneerd.

Klopt het dat alles nu naar behoren is opgelost? Mochten wij je verder nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het natuurlijk graag.

Team Mason Garments

Renuka

Ook een klacht indienen over Mason Garments?