Opgelost door Mason Garments: Productiefout wordt niet opgelost door Mason Garments

MR A

Een klacht ingediend over de volgende schoen: Tia Suède / leather Navy (FW19-14B-41). Ik kom na het dragen van mijn nieuwe schoenen achter dat er een productiefout in zit. Dit gemeld bij Mason Garment:

Antwoord: Beste Abdel,

Naar aanleiding van eerdere communicatie dit bericht.

Je had dit direct kunnen opmerken voordat je de schoenen had gedragen.
Dit is dan ook helaas geen productiefout omdat de schoenen met de hand gemaakt worden.
We kunnen 5% van het aankoopbedrag refunden.
We horen graag of je hiermee akkoord gaat.

Mijn reactie:

U legt dus de fout bij de klant, want ik had het eerder moeten opmerken. Dit is wel heel bizar aangezien ik ervanuit mag gaan bij aankoop van een dure paar schoenen dat ze goed gefabriceerd zijn. En niet dat ik nog eerst de hele schoen binnenstebuiten moet keren voordat ik de schoenen aantrek.
De compensatie van 5% die u aanbiedt vind ik dan ook heel karig. Ik krijg hierdoor de indruk dat u mij als klant, die een zeer gegronde klacht heeft, niet serieus neemt. Tevens is uw opmerking dat het geen productiefout is aangezien de schoenen met de hand gemaakt worden, niet relevant.
Het gaat erom dat ik als klant niet heb gekregen waarvoor ik betaald heb, de schoen is immers beschadigd.
Ik vraag u hierbij nogmaals om mijn klacht serieus in behandeling te nemen en een ruimere vergoeding aan te bieden of de schoenen te vervangen.
----------------------------------------------------------------------
Zelfs bij de supermarkt krijg je bij een klacht je geld terug en nieuw product wat meer is dan de 5%.

Had het graag anders gezien dat de klacht netjes opgelost was. Het draait bij Mason Garments blijkbaar niet om kwaliteit en service. Dit is echt jammer.

Schoenen ruilen of een redelijk vergoeding.

Bedankt voor je bericht.

We hebben jouw bericht en foto's opnieuw bekeken en snappen je klacht. Echter kunnen wij bevestigen dat het klopt dat alle schoenen met de hand gemaakt zijn in Italie. Dit kan ervoor zorgen dat schoenen niet 100% identiek zijn aan elkaar. Hierdoor bieden wij onze klanten ook 2 weken wettelijke bedenktijd of de schoenen naar wens zijn. Wanneer de klant heeft besloten de schoenen te houden zonder klacht aanmelding bij de customer service en besluit er gebruik van te maken is het dan ook niet meer mogelijk om de schoenen te ruilen voor een nieuw paar. Dit omdat de schoen zich niet meer in verkoopbare staat bevindt.

Buiten het feit om dat de schoen asymmetrie door vakmanschap bevat, begrijpen we dat het voor jou een vervelende situatie is, en willen het met jou zo goed mogelijk oplossen. Waar wij 5% tegemoetkoming hebben geboden, kan dit worden opgewaardeerd naar een korting van 30%. Door deze korting zal je uitkomen op een totaal bedrag van € 94,49. Graag horen wij wat je hiervan vindt.

Bedankt voor je bericht.

Beste Team Mason Garments,

Ik ga hiermee akkoord. Jammer dat het op zo een manier moet.

Abdel
    Beste A.Sam,

Onze excuses dat je het op deze manier hebt ervaren. We zullen de 30% spoedig refunden!

We hopen naast dit, dat je alsnog veel plezier hebt van je aankoop!

Beste Team Mason Garments,

Bedankt, Hoe lang duurt het voordat de 30% refund overgemaakt wordt.

Alvast bedankt.

Abdel

Gaan we direct regelen!

MR A
30% refund op het aankoop bedrag.

Ook een klacht indienen over Mason Garments?