Klacht Mastertools.nl: Bezorger liegt en hiermee is de kous afgedaan voor Mastertools

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 569831
Gebruiker
RichardXX
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben een pakket besteld, deze is door post.nl helaas niet geleverd.
Na een onderzoek te zijn gestart door Mastertools kreeg ik de volgende email van Mastertools:

Er is navraag gedaan bij de bezorger. Hij heeft aangegeven de zending op het adres te hebben afgeleverd. De geadresseerde zou het pakket aangenomen hebben.
De bezorger geeft aan dat hij hier meerdere malen per week op dit adres pakketten levert, dus hij weet zeker dat het pakket op adres is.

Inmiddels hebben wij voor de 2e keer het pakket besteld omdat we het product nodig hebben.
De bezorger liegt en zegt dat hij deze afgeleverd heeft, daarmee is de kous voor hun afgedaan en zijn wij ons geld kwijt.
Graag wil ik dat de bezorger in mijn gezicht zegt dat hij hem heeft afgeleverd en barcodes laat zien van het door ons bestelde producten die hij meerdere malen per week bij ons brengt.
een beschrijving van de persoon die het product heeft aangenomen is oom goed.
Een grote leugen en wij zijn ons geld kwijt.
het geld groeit niet op onze rug en we bestellen niet voor niks 2 keer hetzelfde product.

Gewenste oplossing

Ons geld terug voor de niet geleverde producten.
Geboden oplossing
Ze geven niet thuis en ik ben mijn geld kwijt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mastertools.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mastertools.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen