Klacht Matrabike: niet leveren van nieuwe accu voor mijn elektrische fiets.

Klachtnummer
# 93543
Gebruiker
Wilhelmus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 november een nieuwe accu besteld voor mijn elektrische fiets. Kosten € 499,-
Op 19 december gebeld wanneer ik mijn accu kon afhalen.
Op 30 december weer gebeld, ik zou teruggebeld worden.
Op 19 januari gebeld, het zou uitgezocht worden. Later die dag werd ik teruggebeld dat de accu kan zeker niet geleverd kan worden voor maart 2015.
Ik kan mijn fiets nu al 2 maanden niet gebruiken.

De oplossing

Had graag al in december weer gebruik willen maken van mijn (dure) elektrische fiets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Matrabike is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Matrabike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen