Klacht Matrabike: Nieuwe fiets, een en al probleem

Klachtnummer
# 111831
Gebruiker
Hanslammers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ferrini R2 24V mountainbike gekocht. 361, 50 euro
Fiets was net 5 maanden oud. Brak mijn pedaal en krenk. Fiets gerapareerd. Geen kosten. 23-08-'14 gebracht en 27-08-'14 opgehaald.
Na minder dan 4 maanden slag in wiel, fiets liep aan, Laten repareren. Kosten 34,95 euro. Na weer 5 maanden bij elke trapbeweging enorm gekraak. Verschrikkelijk geluid. 13/05/'15 (nog geen 14 maanden oud) naar Matrabike wederom gegaan en uitgelegd wat het probleem NU WEER is. De verkoper was ook erg verbaasd.
23-01325) . Kosten 39,95 euro. Wat??? (en mijn kapotte trappers zijn ook niet vervangen)
Nu heb ik dus een fiets gekocht van 361,50, 3 x weggebracht voor een reparatie (12 x naar jullie zaak gegaan), 74,90 euro kwijt aan reparaties voor een fiets van iets meer dan een jaar oud. Lijkt mij iets teveel van het goede.

De oplossing

In de nette brief die ik tot 2x toe stuurde, gaf ik aan een tegemoetkoming te zien van de kosten die ik allemaal gemaakt heb. (zie hierboven) Het enige wat ze me vertelde was dat alle vervangingen buiten de garantie vallen. Ik moet dus voor mijn eigen kosten opdraaien. 14 maanden oud!!!! 3x gerepareerd. Die hele 75 hoef ik niet terug, maar het was aardig van hen geweest als ze als tegemoetkoming de helft hadden betaald. Nu heb ik 0,0 ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Matrabike is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Matrabike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen