Klacht Matrabike: Ondeugdelijk elektrische fiets Matrabike/ onbetrouwbaar service

Klant

Ik heb een ondeugdelijk product (min klachten: banden, roest, remmen, display (onduidelijkheid over accustand) en volgens deskundigen heeft de accu steeds verschillende Ah standen (op eerste orderdatum 23/01/13 is er niks vermeld over accu, toch gaf display lege accu aan, dan 10,4, dan 4 (wegens diepteontlading (hier werd schuld bij klant gelegd, de accu is niet meer te repareren, alle waarden zijn exclusief voltage waarden, dus dan weet klant nog niks) en later weer 11 Ah (vlak voordat de garantieperiode bijna verloopt). [naam verwijderd door redactie] (directeur- eigenaar) geef ik een zware onvoldoende voor klantenservice, omdat hij aangeeft om me terug te bellen. Zelfs na meer dan een week en drie terugbel verzoeken reageert hij niet. Hij laat een aangetekende brief sturen naar een onjuiste postadres aldus John, met hem werd ik na de derde keer bellen doorverbonden. Kortom een ondeugdelijk product en onbetrouwbare klanten- en reparatieservice.

- betrouwbare reparatieservice
- verbetering van klantenservice (de manier van handelen is ongepast)
- geld terug of nieuwe elektrische fiets ofwel een nieuwe kans om toch een keer fietsplezier te ervaring bij de producten van Matrabike

Matrabike is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Matrabike?