Klacht Matrabike: Slechte service!

Klachtnummer
# 403336
Gebruiker
moeltje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds februari ben ik in het bezit van een fiets van deze firma. Sinds die tijd heb ik ,al diverse keren een klacht gehad over deze fiets. De fiets heeft de volgende duidelijke gebreken: De spaken in achteras knappen spontaan, de ketting aan de achter kant schakelt niet over alle tandwielen heen, het standaard is zwak daardoor gaat fiets vaak aan de grond, het stuur verkleurt op de lasnaad, het lijkt of de naad werkt nu, daarnaast is spontaan mijn bevestiging van mijn zadel geknapt. Hierdoor heb ik best wel hard de grond mogen kussen. Na het laatste mailtje met de klacht er in, kreeg ik als antwoord dat ik de fiets maar naar de winkel die dichtbij zit. Leuk... Als je fiets dus onveilig lijkt. En daarnaast is het zadel dus ook er af als gevolg van de breuk. Hier op antwoordde ik, dat wanneer men een beetje service wil verlenen, deze fiets bij mij thuis op gehaald kon worden. Hun antwoord was dat het MIJ 54 euro ging kosten. Voor halen en brengen. Hierop heb ik dus gereageerd dat het niet mijn schuld is dat Matra een kwalitatief minder goede fiets leverde. Na een paar dagen, telefoon... helaas geen kans deze op te nemen. Voicemail: Matra Helaas niet gesproken, we bellen u morgen terug.... Ik wacht NU nog op hun.

De oplossing

Klachten oplossen ZONDER kosten!

1 reactie

  1. Auteur
    moeltje
    Datum
    En weer blijft het dus stil!

Ook een klacht indienen over Matrabike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen