Klacht Matras advies Nederland: Matras betaald bij Matras Advies Nederland maar niks geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127238
Gebruiker
WimVriend
Datum
7 reacties

Details

De klacht

In maart 2015 een matras besteld wegens Fibromyalgie van mijn vrouw en gelijk het hele bedrag (€800,00) betaald Na veel excuses en uitstel nog altijd niet geleverd. Omdat ik inmiddels het vertrouwen in Matras advies had verloren was er afgesproken dat [naam verwijderd door moderator] in twee termijnen het matras aan mij zou terugbetalen. De eerste termijn zou augustus van dit jaar zijn. Tot op heden nog geen cent ontvangen. Er wordt dus niet geleverd, maar ook niets terugbetaald. Volgens mij is dat hele Matras Advies Nederland gewoon een klinkklare oplichtersbende. Kan iemand mij adviseren wat ik hiertegen kan doen. Is het misschien een idee dat alle opgelichte klanten van deze zakkenroller zich verzamelen en dat er tezamen iets wordt ondernomen. Stuur een email naar w.vriend@gmail.com zodat we in ieder geval de klachten kunnen bundelen.

De oplossing

Na 6 maanden uitstel vind ik het wel eens tijd dat mijn geld wordt terug gestort. het vertrouwen in de persoon en zijn artikelen is tot onder het nulpunt gedaald

7 reacties

  1. Auteur
    Matras advies Nederland
    Datum
    Het wordt binnenkort opgelost. Wij zijn tijdelijk in zwaar weer beland. zie www.klimatras.info
  2. Auteur
    WimVriend
    Datum
    De heer [naam verwijderd door moderator] heeft mij per email beloofd dat hij eind september 2015 zou beginnen met de terug betaling van het door mij betaalde aankoopbedrag. Ik wacht dus even af.
  3. Auteur
    Matras advies Nederland
    Datum
    zie www.klimatras.info we werken hard aan een oplossing
  4. Auteur
    WimVriend
    Datum
    Ossiepossie [naam verwijderd door moderator] wat bent u toch ook een pechvogel en u doet nog wel zo uw best. U heeft verschrikkelijk uw best gedaan om mijn geld in Augustus terug te betalen. Maar ja door al die klagende en zeurende klanten is dat jammer genoeg niet gelukt. Maar u zou uw schouders eronder zetten en in September zou het dan wel moeten lukken. Gelukkig is het sprookje nog niet afgelopen, we gaan het in Oktober gewoon nog een keer proberen.Op naar de volgende zielige email met allerlei verhaaltjes
  5. Auteur
    WimVriend
    Datum
    We zijn zojuist gebeld door de Avro. Zij hebben vanmorgen met [naam verwijderd door moderator] gesproken en as. maandag dus op 5 oktober zou iedereen zijn geld terug moeten hebben. Wij zijn erg benieuwd. Als er ook dit keer niets gebeurd dan bellen we gewoon weer de Avro.
  6. Auteur
    WimVriend
    Datum
    Zoals te verwachten was heeft [naam verwijderd door moderator] het matras nog niet terugbetaald. We hebben wel weer een email gekregen waarin hij verschrikkelijk loopt te zeiken en te klagen. Iedereen heeft het verkeerd en hij is degene die het slecht heeft. De benadeelden mogen niet klagen omdat hij zo goed zijn best doet. Hopelijk pikt één van de omroepen het op. Zijn website is trouwens ook nog steeds in de lucht, hij kan dus nog steeds incasseren zonder iets te leveren.
  7. Auteur
    WimVriend
    Datum
    Ons geld zijn we kwijt, maar gelukkig is zijn website wel offline. Nu maar hopen dat justitie stappen onderneemt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WimVriend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Matras advies Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen