Opgelost door Matrasaanbieding.com: Verkeerde topper, nieuwe besteld, nog steeds niet binnen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 579621
Gebruiker
Iejoor
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had een topper besteld, dezelfde als mijn man dacht ik. Maar blijkbaar kreeg hij ook een verkeerde, ik vond hem goed dus ik bestelde dezelfde,mijn topper die binnenkwam voldeed niet was de verkeerde, zij beloofde de goede te bestellen 13 Jan.ik wacht nog steeds, en mijn appjes worden genegeerd. Kosten 166 euro. Ik krijg geen contact meer met ze, heel klantonvriendelijk. Ik zou er persoonlijk ook niet meer bestellen, het vertrouwen is weg. Ik hoop voor hun dat zij de topper nog gaan sturen of het geld terug.

Gewenste oplossing

Geld terug of de goeie topper leveren, zo snel mogelijk
Geboden oplossing
Er waren problemen met het leveren van materiaal, maar ik heb netjes mijn geld terug gekregen en er zijn excuses gemaakt, dus netjes opgelost uiteindelijk. Heel fijn
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Matrasaanbieding.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Matrasaanbieding.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen