Opgelost door Matrasaanbieding.com: Verkeerde topper geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 530059
Gebruiker
NaasteWilg#1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een matrastopper gekocht.
Een topper NASA traagschuim Tradition Ergonomic 11cm split voor €369,00

Nu heb ik hem binnengekregen maar hij ziet er anders uit dan op de afbeelding van de website.
Degene die ik had besteld heeft een blauwe dikke streep rondom en degene die ik geleverd heb gekregen is egaal wit.
Op de verpakking staat nergens de naam van het product wat ik heb besteld , alleen 160x200x10 ( dus geen 11) en split SG/NASA AB COENEN.
De 10 van de dikte was doorgestreept en het woord COENEN ook.

Ik denk dat zij een goedkopere topper hebben opgestuurd.

Ik heb dezelfde dag contact opgenomen met het bedrijf en zij gaven op een vervelende manier aan dat we géén geld terug krijgen.
En als ik hem terug stuur dat die kosten voor eigen rekening zijn.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug gestort krijgen en dat zij de terugstuur kosten voor hun rekening nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Matrasaanbieding.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NaasteWilg#1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben gebeld en ik heb mijn geld terug gekregen incl. de bezorgkosten én de kosten die ik heb gemaakt om de matrastopper terug te sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Matrasaanbieding.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen