Opgelost door Matrasconcurrent VOF: Kosten retour wegens verkeerde levering nooit terug betaald

content Opgelost
# 512008
C. Bakker

Na bestelling van een splittopmatras van 180x200 ontving ik er een van 160x200. Direct gemaild: geen antwoord. Gebeld en afgesproken deze zelf terug te brengen want ook ingepakt viel het pakket niet binnen de post.nl-maatvoering. De goede maat meegenomen maar dat bleek geen succes: 10 cm dikte en traagschuim was teveel van het goede: we hadden geen oog dicht gedaan. Deze vervolgens ook terug gebracht. Het bedrag va dermatras zelf werd snel geretourneerd via Paypal(!) maar de retourkosten van de eerste verkeerd geleverde matras is nooit betaald ook niet na vele emails. Kortom een flutbedrijf. Waren we nog van plan om na Corona in een van hun filialen zelf naar iets anders te gaan kijken dan is hiermee onze zin daartoe wel vergaan! Maar feit blijft, dat matrasconcurrent verkeerde leveringen zo ten laste laat komen van de klant!

Vergoeding vanj de gemaakte kosten (reiskosten vv Deventer-Rogat)

Matrasconcurrent VOF is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

C. Bakker
Klagen bij jullie en hetzelfde verhaal op trustpilot hielp als de bliksem: binnen een uur belde men (let wel eerste mail erover was al van 24 december!). We zijn 10 euro overeengekomen. Dat vergoed niet echt de reiskosten maar daar ging het ook niet zo om. Maar - via deze weg dus - wel een reactie en zowaar vandaag al... de betaling. Dat is dus best netjes na wat aandringen nietwaar? Het betekent wel dat ik zoals we van plan waren na afloop van Corona niet daar in de winkel nog wat uit ga zoeken. Er zijn er nog vele andere... Kwestie dus afgesloten en dank voor jullie medewerking!

Ook een klacht indienen over Matrasconcurrent VOF?