Klacht Matrassenhemel.nl: 6-5-2014 matras in speciale maat besteld, bestelling bevestigd, website stond bij Digikeur als correct vermeld, matras niet gele

SKUIPERS

In mei 2014 matras in speciale maat besteld, na check op Digikeur van de website. Telefonisch is de levering afgesproken. Net voor afloop levertijd een mail ontvangen, dan bedrijf door crisis er mee stopt, onze matras lag wel klaar bij hun leverancier en wij konden het matras, uiteraard tegen betaling, daar ophalen. Tevens werd ons gevraagd op welke rekening zij het geld van de matras, die we albetaald hadden, terug konden boeken. Ik vond dit al een rare vraag, want dat kunnen zij op hun eigen bankoverzicht van de ING meteen zien. Mail beantwoord maar helaas nog geen cent terug ontvangen! Geprobeerd de beide websites te bezoeken, maar die 'leven' net meer. Het bekende telefoonnummer is ook buiten gebruik. En ik wil dus heel snel mijn geld terug! Tevens dienen deze lui te worden aangepakt.

Ik wil mijn geld terug, zodat we alsnog elders mss een matras in de 'moeilijke maat' kunnen aanschaffen.

Wij vinden dat Matrassenhemel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?