Klacht Matrix Connection: De reparatie van mijn tablet duurt bijna een jaar

K123

Op woensdag 8 april 2020 schreef K >:

Hierbij wil ik een officiële klacht indienen betreft de reparatie van mijn tablet merk Samsung model T580.
Op 26 april 2019 heb ik mijn tablet naar u gebracht met een defecte oplaadpoortje. U heeft de tablet bekeken en toegezegd dat deze dezelfde middag opgehaald kan worden. Bij het ophalen was de tablet nog niet gemaakt. U heeft een nieuwe termijn van een week opgegeven.

Een week later ben ik wederom naar de winkel geweest , mijn tablet was nog steeds niet klaar. U heeft een nieuwe termijn van 2 weken opgegeven.

2 weken later heb ik eerst telefonisch contact met u gezocht , u heeft mij toen medegedeeld dat de tablet nog steeds niet klaar is. Wederom heeft u een nieuwe termijn van 2 weken opgegeven.

2 weken later ben ik weer naar de winkel gekomen om mijn tablet op te halen. Wederom ben ik afgescheept door u en ben ik met lege handen vertrokken.

Er is toen ongeveer een maand voorbij gegaan voordat ik weer naar uw winkel ben gekomen.
Dit keer had u een nieuw defect in mijn tablet gevonden. Omdat dit absoluut lariekoek is heb ik gevraagd om mijn tablet. Deze kon u niet vinden want het zou op een andere filiaal liggen. Ik ben dus wederom weggegaan zonder tablet.

Dit spelletje is nu al bijna een jaar gaande. Ik heb alle excuses van uw smoezenboek al gehoord ;
- Het is druk
- Mijn collega is ziek
- er is nog iets kapot
- er moet een nieuw onderdeel besteld worden
- perongeluk het verkeerde onderdeel besteld
- ik sta vandaag alleen in de winkel sorry
- Het word morgen gesoldeerd

Ik ben in het afgelopen jaar maar liefst 12 keer bij u in de winkel geweest, ook heb ik meerdere keren danwel telefonisch als via whatsapp contact met u gehad.

Dit kost mij tijd en energie. Ik heb u een redelijke termijn gegeven om mijn tablet te herstellen danwel aan mij terug te geven. Tot heden bent u mij hierin niet tegemoetkomen.

Op 26 april 2019 sloot ik met u een overeenkomst voor de reparatie van mijn tablet . Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet (volledig) nagekomen. Ik heb de volgende klachten: Mijn tablet ligt nu bijna een  jaar bij u ter reparatie. Ik heb u gevraagd uw verplichtingen na te komen. Tot nu toe heeft u dat niet gedaan.

Met deze brief bied ik u voor de laatste keer de mogelijkheid om binnen 14 dagen alsnog aan uw verplichtingen uit de overeenkomst te voldoen.

Wanneer u dit niet doet, bent u in verzuim en kunt u de overeenkomst als ontbonden beschouwen. Bovendien stel ik u in dat geval nu alvast aansprakelijk voor alle schade die ik heb geleden en nog zal lijden.

Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te reageren.

K.

Dagtekening 8 april

Wij vinden dat Matrix Connection hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Matrix Connection?