Klacht Matrixx Events: Deadlines voor refund worden zonder opgaaf aan de klant vervroegd.

Klachtnummer
# 447475
Gebruiker
Marco
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kaartjes gekocht voor het total loss festival i.v.m. het corona virus is het festival verplaatst naar volgend jaar. Door omstandigheden is het voor ons niet mogelijk om op deze datum naar het evenument te gaan. Op de site was vermeld dat een refund aangevraagd kan worden tot 1 Juni. Waneer we echter een refund aan willen vragen (24-05-2020) is hier niets van te zien op de site van het evenument en na het bedrijf te contacten werd er gezegd dat dit nu al niet meer mogelijk is. Ik vind het dan ook kwalijk dat dit voor de gecommuniceerde datum ineens niet meer kan zonder verder contact dat de mogelijkheid tot refund eerder vervalt. Ik vind dit dan ook erg kwalijk, en voel me dan ook opgelicht door het desbetreffende bedrijf.

De oplossing

Refund van de gekochte kaartjes.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Matrixx Events hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Matrixx Events?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen