Klacht Matton Schalkwijk: Opgelicht door Cees Matton

C.W.M. Briggen

Ik heb op de site van Matton spullen besteld en helaas na 2 weken wachten niets binnengekregen.
Ook diverse malen gebeld maar er werd niet opgenomen of teruggebeld.
Toen maar voor de zekerheid op internet opgezocht en wat bleek meerdere mensen zijn opgelicht door deze man Cees Matton.
Ik heb toen een email gestuurd dat ik mijn producten wilde en anders naar de politie toe zou gaan. En jawel reactie ! Hij was boos omdat ik een mail stuurde want daar was hij niet van gediend.Geld is inmiddels geretourneerd en heb elders mijn spullen gekocht. Let op bij deze firma want er staan genoeg verhalen over hem op internet . Cees je bent een oplichter !
Wat ik wil is dat deze man gestopt word. Hopelijk leren anderen mensen hiervan.

Stoppen met het adverteren van producten die er niet zijn. En stoppen met geld aannemen van mensen .

Matton Schalkwijk
    Cees je bent een oplichter !
    Mooi begin van een klacht. Mijn bedrijf bestaat al 48 jaar en dat zou onmogelijk zijn als ik iedereen zou oplichten. Mijn bedrijf is wereldwijd bekend om het pakket oldtimer onderdelen dat ik lever en natuurlijk duren bestellingen soms langer omdat niet altijd alles op voorraad is. Het is tenslotte geen bol.com waar je alles zo van de plank pakt.
    Wij proberen met veel passie en inzet de hobby van bromfiets rijders in stand te houden en ja, het opzoeken van bepaalde onderdelen duurt soms langer.
    Er wordt niemand opgelicht zoals jij beweert, mijn website geeft altijd aan: betaling vooruit en als onderdelen niet leverbaar zijn krijgt de klant zijn geld terug: ALTIJD!
    De reden van mijn mail was de manier waarom jouw mail opgesteld was: veel uitroeptekens, dreigen met politie, enz.
    Zo communiceer je niet als je iets wilt oplossen; daar ben ik net van gediend.
    De betreffende onderdelen, waarover zo'n heisa is, komen uit oude voorraad en worden als extra service aangeboden; ze horen niet tot mijn kern assortiment; als ik tijd heb kijk ik erna en moet je dus geduld hebben; dat heb jij dus blijkbaar niet.

Ik blijf dus bij mijn standpunt dat je uit ons bestand verwijderd bent, je hebt je geld terug en ik overweeg een klacht in te dienen wegens laster; je beschuldigt niet zomaar iemand van oplichterij!
    C.W.M. Briggen
    Hoezo vervelende email . Heb je netjes verzocht de spullen te leveren binnen een gestelde termijn en als dit niet zou gebeuren zou ik aangifte doen bij de politie van oplichting. Denk toch vrij redelijk als je geen contact krijgt met een firma , en die ook niet terugbelt.
    Overigens ben ik pas na 2 weken gaan proberen contact te leggen en heeft u tijd genoeg gehad voor het versturen van de producten.
    Ook vreemd dat de artikelen die ik gekocht heb ook na het kopen toch te koop blijven op de website.
    U heeft eenzijdig het contract verbroken en niet aan uw verplichtingen voldaan en hiervoor zou ik u aansprakelijk kunnen stellen .

Ik waarschuw dus ook iedereen die zaken met u wil doen dat u de producten niet heeft liggen.
    En dat er meerdere stukjes op internet staan over uw bedrijf.

C.W.M. Briggen

Ook een klacht indienen over Matton Schalkwijk?