Klacht Matton Schalkwijk: Slechte communicatie met dit bedrijf

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 273973
Gebruiker
George 39
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nadat ik een bestelde Kreidler buddyseat vrijwel direct per e-mail weer ingetrokken had omdat de maten achteraf te klein waren voor mijn brommer, kreeg ik na nogmaals verschillende verzoeken geen antwoord van Matton en stuurde zij mij het artikel toch toe. Het gevolg is dat ik dat nu zelf weer retour moet sturen en 2 maal voor de verzendkosten moet opdraaien. Het zou fijn zijn als er op je e-mail net zo snel gereageerd zou worden dan op je bestelling. Nooit meer naar Matton en dat wil ik hier even kwijt.

De oplossing

De verzend- en retour kosten vergoeden.

2 reacties

  1. Auteur
    George 39
    Datum
    Na meerdere vergeefse mailtjes naar Matton, heb Paypal de klacht overgenomen en die adviseerde mij het pakket pas terug te sturen zodra zij met de afhandeling klaar zijn en de verzendkosten door Paypal aan mij vergoed zal gaan worden.

    Beste lezers, weet wat je te wachten staat als je bij Matton een bestelling plaatst.
  2. Auteur
    George 39
    Datum
    De klacht is is onder behandeling bij Paypal en wacht maar af hoe dat af gaat lopen. Een ding weet ik zeker en dat is dat ik nooit meer iets bij Matton te Schalkwijk zal bestellen en hoop er op dat ik met deze klacht veel mensen kan vrijwaren met zo'n slecht communicatief website bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
George 39
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat Matton met mij of met Paypal contact zal zoeken, maar je hoort helemaal niets van die firma. Ik hoop er op dat veel mensen dit lezen, zodat ze gevrijwaard blijven met dit o zo slecht communicatief website bedrijf. Ik bezit de buddyseat nog steeds en Paypal adviseerde mij al eerder het niet eerder terug te sturen alvorens zij een antwoord hebben gegeven. Deze klacht mag gesloten worden en wacht nu de berichten van Matton of Paypal af. Mvg, George
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Matton Schalkwijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen