Wij vinden dat Mauritz Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Mauritz Techniek: niet willen terugnemen onjuist / niet werkend product
Details
Klacht
Een printplaat geleverd in november 2014 die niet werkte.Vooraf hadden wij enige telefoon gesprekken waarin ik het probleem van de hek opener heb voorgelegd aan leverancier Mauritz Techniek . Er is mij toen deze printplaat geadviseerd. Advies bij Kramer Deuropener Techniek om hun mening betreffende de geleverde printplaat. Kramer Deuropener Techniek kwam tot dezelfde conclusie.
U heeft een no conform product geleverd. Daarop de printplaat aan u aangetekend retour gezonden. Nu blijft Mauritz techniek beweren het pakketje niet te hebben ontvangen. Bij navraag blijkt dat ze het geweigerd hebben.
Het bedrijf Mauritz Techniek blijft nu doorgaan met facturen versturen.
Gewenste oplossing
Stoppen met facturen sturen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.