Klacht Mauritz Techniek: niet willen terugnemen onjuist / niet werkend product

Klachtnummer
# 104649
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een printplaat geleverd in november 2014 die niet werkte.
Vooraf hadden wij enige telefoon gesprekken waarin ik het probleem van de hek opener heb voorgelegd aan leverancier Mauritz Techniek . Er is mij toen deze printplaat geadviseerd. Advies bij Kramer Deuropener Techniek om hun mening betreffende de geleverde printplaat. Kramer Deuropener Techniek kwam tot dezelfde conclusie.
U heeft een no conform product geleverd. Daarop de printplaat aan u aangetekend retour gezonden. Nu blijft Mauritz techniek beweren het pakketje niet te hebben ontvangen. Bij navraag blijkt dat ze het geweigerd hebben.
Het bedrijf Mauritz Techniek blijft nu doorgaan met facturen versturen.

De oplossing

Stoppen met facturen sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mauritz Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mauritz Techniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen