Klacht Mauwen IT: Mauwen IT retourneert niet geld voor diensten die ze niet leveren

Ellie

In 2020 heb ik [tekst verwijderd door moderator] en zijn toenmalige bedrijf Csorba Media aangenomen om mijn website te bouwen en de hosting (plus updates) te doen. Het bouwen van mijn website verliep niet soepel, met als resultaat dat ik zelf een en ander moest doen zodat de site eindelijk de lucht in kon. Gedurende het jaar dat ik voor hosting heb betaald werden er geen updates gevoerd, dat kon ik zien aangezien ik zelf regelmatig inlogde om een en ander te veranderen. Na het jaar, kreeg ik een factuur, nu van zijn nieuwe bedrijf Mauwen IT, om met nog een jaar de hosting te verlengen. Hoewel ik niet met zijn service tevreden was, heb ik het gedaan omdat ik geen tijd had gehad om een andere oplossing te zoeken. Een aantal maanden na de vooruitbetaling voor een jaar hosting, kreeg ik bericht dat hij stopt met hosting en dat mijn website overgebracht zou worden naar TransIP; de betaling voor de hosting daar verloopt per automatische incasso per maand, hoewel ik [tekst verwijderd door moderator] al betaald heb hiervoor tot maart 2022. Hij heeft vele loze beloftes gemaakt dat hij het bedrag op mijn rekening gaat storten. Dat is dus niet gebeurd en hij reageert ook niet op mijn berichten.

Ik wil graag dat [tekst verwijderd door moderator] en dat hij mijn geld weer op mijn rekening terugstort zoals vele keren beloofd.

Wij vinden dat Mauwen IT hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mauwen IT?