Opgelost door Max ICT BV: Bestelling wordt niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 93074
Gebruiker
Robert
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Dagen lang bellen en elke dag horen dat het vandaag verstuurd is.
Nou de 1dags levering is nu al een week
Er wordt gewoon niet geleverd

De oplossing

Track en Trace nummer
Telefonisch contact of geld terug

8 reacties

  1. Auteur
    Max ICT BV
    Datum
    Beste Robert,Zeer vervelend om te vernemen dat u een klacht heeft over de aflevering van uw order. Op de door u ingevoerde gegevens kan ik helaas geen account terugvinden. Heeft u voor mij het ordernummer, factuurnummer of e-mailadres dat bij deze bestelling hoort? Hiermee kan ik uw gegevens opzoeken en u zo snel mogelijk verder informeren.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet,Jeroen van den Burg
    Aftersales
  2. Auteur
    Robert
    Datum
    Ik heb elke dag gebeld nu over
    Ordernummer: 11163511Elke dag zelfde antwoord JA hij is onderweg.
    Nu kijk ik weer naar de status helemaal niks onderweg
  3. Auteur
    Robert
    Datum
    Gebeld met bedrijf wat blijkt sorry verkeerde voorraad
    Zonder iets terug te koppelen wordt de klant een hele week aan lijntje gehouden en wordt er niks ondernomen om het product toch bij de klant te krijgen. Nu wordt er gezegd binnen een week heb je het echt binnen ..... dat heb ik dus eerder gehoord
  4. Auteur
    Max ICT BV
    Datum
    Beste Robert,Bedankt voor uw bericht.
    Het blijkt inderdaad dat uw order in eerste instantie niet meer leverbaar was bij de leverancier waar toen de inkoop heeft plaatsgevonden. Inmiddels is uw order omgezet en wordt het product eind deze week bij ons verwacht vanuit een andere leverancier. U ontvangt van ons nog een verzendbericht zodra de order aan u wordt verzonden.Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met mij opnemen via klachtenkompas of via JeroenvandenBurg@maxict.nl.Met vriendelijke groet,Jeroen van den Burg
    Aftersales Max ICT BV
  5. Auteur
    Robert
    Datum
    Vandaag gebeld en weer een reactie van niks
    Bestelling komt wel binnen maar niet bij U.
    Dus deadline van 21 januari wordt dus weer niet gehaald.
    Langzaam wordt deze leverancier bij ons op een zwarte lijst gezet.
  6. Auteur
    Max ICT BV
    Datum
    Beste Robert,Bedankt voor uw bericht en e-mail.
    In mijn bericht op klachtenkompas heb ik u aangegeven dat het product eind deze week geleverd zou worden en dat u nog een verzendbericht mag verwachten. Het product is vanmorgen in ons magazijn in Tilburg aangekomen en zal vandaag verzonden worden voor aflevering op 22-1-2015. Ik heb u geen toezegging gedaan dat het product uiterlijk 21-1-2015 bij u zou zijn. U ontvangt vanavond een verzendbericht van ons met daarin de tracking om de zending te volgen.Met vriendelijke groet,Jeroen van den Burg
    Aftersales Max ICT BV
  7. Auteur
    Robert
    Datum
    MAX ICT komt gewoon standaard zijn afspraken niet na
    Gebruiken jullie wel google en kijk eens na de klachten.
    Zie de vergelijkenis.Bestelling 1-3 werkdagen
    Na 10 werkdagen niks geleverd.4x Bellen voor afspraken komen niet na
    Nu gaat iemand mailen ja het komt later.
    Dat is niet de afspraak wat is de voor amateur bedrijf
  8. Auteur
    Robert
    Datum
    Na overleg wordt het morgen geleverd.
    Afspraken worden beter nagekomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Max ICT BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen