Opgelost door Max ICT BV: Geen terugbetaling ontvangen betreffende RMA: 11274645

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134407
Gebruiker
Leo
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In augustus heb ik een telefoon besteld en ontvangen. Vanwege defect heb ik de telefoon op 1 september 2015 teruggestuurd. Op 7 september kreeg ik een bevestiging dat de telefoon ontvangen was en dat het door mij betaalde bedrag gecrediteerd zou worden.
Het is inmiddels 20 oktober 2015 en ondanks herhaalde verzoeken heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

De oplossing

Per direct het door mij betaalde bedrag, plus verzendkosten op mijn rekening overschrijven.

2 reacties

  1. Auteur
    Max ICT BV
    Datum
    Beste Leo,

    Bedankt voor uw melding en klacht.
    Ik heb u per e-mail bericht over de terugbetaling welke veel te lang op zich heeft laten wachten. Inmiddels is dit voor u in orde gemaakt, de uitleg heb ik u per e-mail toegestuurd.
    Ik hoop hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen van den Burg
    Max ICT Webcare
  2. Auteur
    Leo
    Datum
    Na plaatsing van klacht op Klachtenkompas werd het geld binnen een dag teruggestort.Daarvoor heb ik wel twee maanden moeten wachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Leo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Max ICT BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen