Klacht Max ICT BV: MAX ICT laat mij betalen voor hun leveranciersproblemen

Klachtnummer
# 149751
Gebruiker
DaisyTolsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 30 december 2015 heb ik een order geplaatst bij MAX ICT. De dag erna besloten we dat we vanwege een andere oplossing de bestelling wilden annuleren. Dit hebben we dan ook direct gedaan, door te mailen naar het door hun aangegeven email adres op de website van MAX ICT. We hebben op dit betreffende email nooit een reactie gehad. Na verschillende contact en onvriendelijke en tactloze behandeldingen kwamen we erachter dat ze de mail ontvangen hadden, maar deze nog open stond. Ze vertelden ons toen dat we niet meer kunnen annuleren, omdat zij de computer schijnbaar al besteld hadden bij hun leverancier. Al in al, dat was al het eerste probleem. Doordat zij niet gelijk gereageerd hebben op onze annulering email, moesten wij nu het retoursneringsproces ingaan. Toen kwamen zij terecht in het volgende probleem: hun leverancier wilde het product eigenlijk niet terugnemen. Hierdoor moeten wij als klant 40% restockingfee betalen. ik voel me flink belazerd

De oplossing

Geen of lagere restockingfee betalen. Dit omdat wij ruim op tijd hebben laten weten dat we wilden annuleren. Door hun eigen fout en langzame reactie op emails, moeten wij nu betalen voor hun leveringsproblemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Max ICT BV is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Max ICT BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen