Klacht Max Media: Max Media facturen blijven komen na opzeggen

Klachtnummer
# 64576
Gebruiker
J. Landeweer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ls,
Na opzegging blijven wij facturen, herinneringen, aanmaningen ontvangen en wellicht binnenkort de deurwaarder.

Op 29-12-2013 zeggen wij via mail het abonnement op.
Op 30-12-2013 ontvangen wij bericht dat dit ontvangen is en direct verwerkt wordt
Tijdens controle van mijn rekeningen ontdek ik dat het bedrijf Max Media ten onrechte 4 keer € 16,95 heeft afgeschreven onder noemer abonnement januari t/m april 2014.
Op 11-5-2014 stuur ik het bedrijf een mail hierover en sommeer de 4 bedragen per direct terug te storten op mijn rekening.
Op 12-5-2014 ontvang ik het bericht dat de 4 bedragen netjes worden teruggeboekt en alles wordt afgesloten! Ik was toch al op 30-12-2013 afgesloten ???? De vier bedragen heb ik netjes terug mogen ontvangen waarvoor dank, echter .......
U begrijpt het al ........ Facturen komen weer binnen en inmiddels Max Media rekeningnummer geblokkeerd voor afschrijvingen.

Kunt u mij verder helpen dit bedrijf duidelijk te maken dat dit moet stoppen !

Gewenste oplossing

Inmiddels rekeningnummer van jullie laten blokkeren op afschrijvingen van mijn rekeningnummer.
Graag alles nu goed regelen dat wij niets meer van jullie ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Max Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Max Media?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen