Wij vinden dat Max Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Max Media: Max Media facturen blijven komen na opzeggen
Details
Klacht
Ls,Na opzegging blijven wij facturen, herinneringen, aanmaningen ontvangen en wellicht binnenkort de deurwaarder.
Op 29-12-2013 zeggen wij via mail het abonnement op.
Op 30-12-2013 ontvangen wij bericht dat dit ontvangen is en direct verwerkt wordt
Tijdens controle van mijn rekeningen ontdek ik dat het bedrijf Max Media ten onrechte 4 keer € 16,95 heeft afgeschreven onder noemer abonnement januari t/m april 2014.
Op 11-5-2014 stuur ik het bedrijf een mail hierover en sommeer de 4 bedragen per direct terug te storten op mijn rekening.
Op 12-5-2014 ontvang ik het bericht dat de 4 bedragen netjes worden teruggeboekt en alles wordt afgesloten! Ik was toch al op 30-12-2013 afgesloten ???? De vier bedragen heb ik netjes terug mogen ontvangen waarvoor dank, echter .......
U begrijpt het al ........ Facturen komen weer binnen en inmiddels Max Media rekeningnummer geblokkeerd voor afschrijvingen.
Kunt u mij verder helpen dit bedrijf duidelijk te maken dat dit moet stoppen !
Gewenste oplossing
Inmiddels rekeningnummer van jullie laten blokkeren op afschrijvingen van mijn rekeningnummer.Graag alles nu goed regelen dat wij niets meer van jullie ontvangen.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.