Klacht Max Media: Van Hoek & Partners incasso

J. Kerbusch

Mijn vrouw heeft 1 x een proefbestelling van Kinderplezier boekenpakket ontvangen na een telefoontje. Hierbij zijn de verzendkosten keurig betaald. Zij heeft geen akkoord voor een abonnement gegeven. Na de volgende zending hebben wij een brief geschreven dat we niet gediend waren van dit abonnement en dat de boeken op hun kosten retour zouden worden. Daarna niets meer van Kinderplezier gehoord voor twee en half maanden: Geen mail, geen herinnering, telefoontje of brief. Zelfs geen aanmaning. Tot Van Hoek en Partners op de proppen komt. Er wordt direct gedreigd met incasso. Van Hoek en Partners vraagt 54,95.
Kinderplezier heeft zelfs niet gereageerd op de klacht bij klachtenkompas.

Ik wil dat Van Hoek en Partners de incasso terugtrekt. Tevens wil ik mijn vrouws naam uit het bestand van Kinderplezier verwijderd hebben. Wij hebben geen toestemming voor het gebruik van mijn vrouws gegevens.

Wij vinden dat Max Media hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Max Media?