Klacht Max-Tech: Installateur ziet het niet als zijn fout en wil slechts tegen betaling het probleem oplossen.

Klachtnummer
# 405321
Gebruiker
Peter van Mourik
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Begin dit jaar werd onze keuken vervangen. Er werd op advies van Max-Tech ter vervanging van onze radiator in de keuken een zgn. kickspace 800 op de cv- installatie aangesloten. Deze moest onder de nog te plaatsen keuken geïnstalleerd gaan worden. De toevoerslangen naar de kickspace werden aangelegd en gevuld opgeleverd. Na plaatsing keuken zou ik de kickspace moeten kunnen aansluiten en alleen de toevoer op de slangen moeten openen om het apparaat te laten werken. Nu blijkt dat de installateur de afsluiters op het t-stuk waaraan de slangen bevestigd zijn na het vullen van de slangen weer gesloten had. Ik kan nu niet meer bij de afsluiters, omdat alles ingebouwd zit en het t-stuk tegen de buitenmuur achter de vaatwasser geplaatst werd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de installateur dit probleem op zijn kosten door een derde partij gaat laten oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Max-Tech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Max-Tech?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen