Klacht Maxam Bedrijfs en Garagedeuren: Poort werkt niet wegens te zwakke motor + scheur in bovenste paneel door de plaatser.

Klachtnummer
# 388842
Gebruiker
VDC
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na meerdere pogingen tot het plaatsen van een poort door Maxam (motor te zwak , panelen kapot, foutieve scharnieren , ... ) blijkt deze nog steeds niet volledig te sluiten en bovendien zit er nog steeds een scheur in het bovenste paneel. Ze willen ook niet langer langskomen voor de finale herstelling . Omdat ik betaald heb word de plaatsing blijkbaar beschouwd als zijnde afgewerkt met alle gekende gebreken waarop ik geen garantie meer kan claimen en dit ondanks een getekend document welke door hen is opgesteld met niet minder dan 6 gebreken welke dienden opgelost te worden...

De oplossing

Volledige terugbetaling van 1ste poort en eveneens terugbetaling voorschot 2de poort. Hierna wil ik het dossier gewoon afsluiten met deze firma.

Mits niet mogelijk volledige herstelling van 1ste poort .Dat wil zeggen nieuwe panelen , nieuwe motor en nieuwe scharnieren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Maxam Bedrijfs en Garagedeuren is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maxam Bedrijfs en Garagedeuren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen