Klacht Maxam Bedrijfs en Garagedeuren: Slechte kwaliteit en communicatie.

Klachtgaragepoort

In januari hebben wij een garage poort bij Maxam gekocht. De levertijd was vrij snel en de prijs was goed.
Daar is ook al het positieve mee gezegd: bij de prijs overeenkomst hebben we verschillende zaken afgesproken zoals een vernis, een bepaald draai slot etc. Dit bleek bij plaatsing er niet op te zitten, de vernis zou niet mogelijk zijn bij zwart volgens Maxam en daarom zouden wij een onderhoudsset krijgen welke we tot heden nog niet hebben gekregen. Ook het draaislot ontbreekt nog altijd.
Daarbij is de kwaliteit zeer matig, er zijn stukken poort niet gespoten en er komen snel beschadigingen en krassen op lak. Ook de kleur is niet juist, we bestelden ral 9005 echter is het meer antraciet. De deurstopper is te kort waardoor hij nog niet eens de grond raakt. De deurklink is overgespoten waardoor de lak al snel loslaat.
Bovenstaande punten hebben we doorgegeven aan Maxam en zou opgelost worden. Vervolgens hebben we meermaals contact gezocht echter was er geen enkele respons. Na 2 maanden kregen we een mail terug om een afspraak te maken voor de lak te komen herstellen, op de dag van de afspraak hebben ze een uur van te voren afgezegd. Het werd verplaatst naar 3 dagen later waarop vervolgens niemand is komen opdagen..

- Opnieuw spuiten in juiste kleur(ral 9005)
- deur klink in correcte kwaliteit
- draaislot leveren
- onderhouds pakket leveren

Maxam Bedrijfs en Garagedeuren is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Maxam Bedrijfs en Garagedeuren?