Wij vinden dat Maxi-Cosi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Maxi-Cosi: Ontvangen product kapot en geen reactie klantenservice
Details
Klacht
Na het bestellen van twee babyfoons blijkt er een niet te werken. We vullen vervolgens het contactformulier op de website in. Nergens is een telefoonnummer te ontdekken en dit lijkt dus de enige manier om in contact te komen. Op het formulier kunnen wij geen gegevens kwijt in verplichte velden (bijv. Serienummer). Na een automatische bevestiging blijft het stil. Nu al weer een mail op de automatische bevestiging gestuurd. Artikel werkt niet en zou binnen 14 dagen geretourneerd moeten worden. Dit is bijna voorbij. Ondertussen heeft één kind nu geen babyfoon op z’n kamer. Zeer onwenselijk.Gewenste oplossing
(Telefonisch) Contact opnemen en kapotte babyfoon omruilen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.