Klacht Maxict.nl: Niet houden aan de afspraak, levertermijnen.

Bayram

Mijn eerste bestelling was een rtx 2060s besteld op 1mei, deze zou uiterlijk 7 mei geleverd worden. 3 keer contact gehad met een medewerker, die zeiden iedere keer dat het product zou worden geleverd.
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen en kreeg een mail dat het niet meer leverbaar was? En moest een ander alternatief kiezen.

Hierna heb ik als alternatief een rtx 2070s besteld, zou de volgende werkdag binnen zijn en ja hoor kreeg weer te horen dat het niet meer leverbaar is door de leverancier.

Ondertussen zag ik dat de prijs van de exact zelfde videokaart flink wat duurder was geworden. Na dreigen met de consumentenbond kon het product opeens wel geleverd worden!!?? Weer contact gehad met een medewerker die zijn excuses aanbood en zei dat ik mijn bestelling tussen 4-7 werkdagen zou ontvangen. En ja hoor de volgende dag weer de levertermijn verlengd naar twee weken. Ik wacht momenteel nu op mijn bestelling, als ik voor de 3e keer voor gek zal worden gehouden ga ik hier zeker een zaak van maken.

Kortaf bestel hier niet, slechte klantenservice, zeer lange levertijd, ze houden je voor de gek, oplichterij.

Ik wil dat het bedrijf zo spoedig mogelijk mijn bestelling levert, of mijn geld terugstort.

Bayram
    Nog steeds niets geleverd.
    Max ICT BV

Ook een klacht indienen over Maxict.nl?