Klacht Maxict.nl: Retour onvindbaar geen geld retour

Nero

Monitor besteld,bij ontvangst bleek er links in scherm schade.Retour zoals verzocht door Maxict moest ik e.a. zelf via PostNL op eigen kosten retourneren.Pakket raakt zoek. Maxict betaalt mijn aankoop bedrag niet terug zij hebben niks ontvangen en ben zelf verantwoordelijk voor de vermissing. Trustpilot al 813 gedupeerde div. klachten over defect niet ontvangen bestellingen en volgens Maxict wel afgeleverd dus niemsnd krijgt hun geld terug en ook mensen met retour die onvindbaar zijn.Op de website al vermeld dat zij niet verantwoordelijk zijn bij vermissing van retouren! Dus e.a gebeurt vaker gezien hoge aantal gedupeerde is naar mijn mening dit bedrijf niet te vertrouwen en lichten e.a. op.

Wil mijn aankoopbedrag retour
Dit is geen oplossing!! We worden allemaal opgelicht hier ik ga hier rechtelijke stappen op ondernemen tegen jullie de enorme klachten reeks zegt genoeg tegen jullie bedrijf. Mijn eis zal zijn dat jullie bedrijf gestopt wordt om zo nog meer consumenten de dupe te laten worden van jullie. Zogenaamd afgeleverd bij buren, retourzendingen kwijt, defecte spullen enz......

Max ICT BV
    Beste E. Malkoc,

Ik zie dat u meerdere keren contact heeft gehad met mijn collega's van RMA. Ik snap uw frustratie, maar helaas kunnen wij u niet verder helpen gezien het feit dat u zelf de zending heeft aangemaakt bij PostNL. In dit opzicht bent u de opdrachtgever bij PostNL en zijn wij dit helaas niet. U dient dus zelf de claim bij PostNL neer te leggen voor het feit dat PostNL de zending is kwijt geraakt.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Karen - Max ICT Webcare

Ook een klacht indienen over Maxict.nl?