Klacht Maxies.nl: Boeken verkeerd geleverd, juiste boeken niet ontvangen

Doetje

Verkeerd geleverd boek. Blijkt oude versie te zijn.Terug gestuurd via Post.nl. Nu wil ik graag juiste boek ontvangen omdat opleiding deze week begint. Na meerdere keren gebeld te hebben en e-mail nog steeds niets ontvangen.

Weer bellen 6 klanten voor mij. Netjes gewacht een 1/2 uur lang tenslotte nog 1 klant voor mij en tot mijn stomme verbazing telefonisch contact verbreekt omdat het erg druk is wordt ik geacht terug te bellen. Weer terug bellen en je raad het al weer 6 klanten voor mij maar na een 1/2 uur eindelijk contact met Liesbeth en zij houd haar verkooppraatje. Het is erg druk logistiek en zij kan niets voor mij betekenen en als je naar een ander persoon vraagt kom je daar niet mee in contact omdat ze het telefonisch erg druk hebben.

Het kost mij veel tijd en frustraties om mijn bestelde boek alsnog te krijgen wat al betaald is.

Momenteel hoop ik dat als ik volgend jaar weer boeken nodig heb voor mijn opleiding dat deze niet bij Maxies besteld hoeven !

Dat ze het probleem zo spoedig mogelijk gaan oplossen zodat ik als nog mijn juiste boeken kan ontvangen.

Maxies.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?