Klacht Maxies.nl: Geen antwoord gekregen van lisette werter groep (maxies) over spullen terug van een verlopen kluis,.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 185473
Gebruiker
Davehulst
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben vergeten mijn kluisje te legen omdat ik niet op de hoogte was dat het kluisje maar voor 1 schooljaar was, en ik heb het formulier voor de spullen van je kluisje terug te krijgen al 2 weken geleden gestuurd, en nog geen antwoord gehad over dat het klaar stond om af te halen, ik heb mijn kluis spullen nog steeds niet in bezit die ik dit jaar toch nog nodig heb. Ook vind ik het niet kunnen dat ik 25 euro moet betalen om die spullen terug te krijgen, en enorm lang moet wachten op een bevestiging dat de spullen opgehaald kunnen worden, daarvoor wil ik een klacht indienen.

Gewenste oplossing

Ik zou het meer dan redelijk vind aangezien de wachttijd waarom ik heb gewacht op antwoord om mijn kluisspullen weer spoedig in ontvangst te kunnen nemen, en een veel lagere prijs te betalen dan 25 euro, (dat is toch een absurd bedrag voor enkel een kluisje te legen), 10 euro vind ik een redelijk bedrag.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Maxies.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    Davehulst
    Datum
    geen antwoord, slechte service en alles is daar niet op orde.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Maxies.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen