Klacht Maxies.nl: licentie activeren

Klachtnummer
# 321968
Gebruiker
R. Palmen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

activeren van een licentie wilt niet lukken.
dit loopt al van 6 augustus. al 3 beloftes gehad ,dat het zou werken, maar helaas
en na 3 telefoontjes met wachttijden van 30 min, heb ik het opgegeven en een melding bij klachtenkompas gedaan.
heb maar weer email gestuurd ,in de hoop dat deze keer wel reageren, want op de mails reageren ze niet altijd.
ondertussen zit mijn zoon zonder licentie op school en kan helaas niet meedoen, mat dank aan maxis.
ik hoop dan ook nooit meer iets te bestellen bij hun

De oplossing

datze hun werk doen en licentie activeren of het geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Maxies.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?