Opgelost door Maxima Kitchen Equipment: Slechte klantenservice en nog geen geld terug bij annulering

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 255395
Gebruiker
I. Anindia
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een product online besteld en betaald. Het bleek dat het product niet meer in voorraad was maar het werd niet aangegeven in de website. Ik heb het meteen geannuleerd en toen was het probleem begonnen. Geen bevestiging, geen actie van hun, en na 14 dagen nog geen geld terug. Meerdere keren contact gehad en geklaagd, levert niks op.

Gewenste oplossing

Geld terug, het liefst vandaag.
Geboden oplossing
Beste Klachtenkompas, Ik ben heel tevreden met hoe snel het proces is gegaan. Mijn klacht was tussentijds ook opgelost door het bedrijf maar ik was desniettemin heel blij dat klachtenkompas mijn klacht snel behandeld heeft. Met groet, Ismira
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Maxima Kitchen Equipment
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Anindia,


    Het klopt dat u een product hebt besteld op www.horecawebshop.com wat achteraf niet meer leverbaar was. U hebt dus niet besteld bij www.maximakitchenequipment.com, dit is een andere website.

    Vrij snel is er tussen u en onze medewerkers meerdere keren contact geweest. Bijna alle medewerkers van onze administratie hebben contact met u gehad. De annulering van uw order is telefonisch, via de mail en via de website bevestigd (zoals u had gevraagd), daarnaast is binnen 14 dagen na de annulering het bedrag terug overgemaakt. Onze administratie heeft u zelfs een betaalbewijs gestuurd.

    Heel apart dat u stelt dat er geen contact is geweest en dat er geen geld is terug overgemaakt. Bij dit bericht zijn enkele bescheiden ingevoegd van onze collega Jessica. Wij hebben nog meer bewijzen voor u beschikbaar, u hebt namelijk ook contact gehad met Mitchell en Melanie.

    Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.


    Met vriendelijke groet,


    Team Horecawebshop.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Maxima Kitchen Equipment?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen