Maxima Kitchen Equipment is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Maxima Kitchen Equipment: zeer slechte klanten service en reparatie op een producten van Chinese afkomst
Details
Klacht
Bedrijf kom Garantie verplichting van een 6 weken oude vacumeermachine niet na. De afwijzing is het te lang vacuumeren van een vochtige producten (als de machine op automaat staat is lang vacuumeren niet mogelijk.er word dan automatisch vacuum getrokken en het sealen is ook automatisch. We krijgen een gepeperde rekening van ¢ 82,40 .Op mijn klacht word inhoudelijk niet gereageerd .men verwijst naar de garantie voorwaarden.Zeer .In onze garantievoorwaarden valt te lezen dat schade als gevolg van water niet onder de garantie valt.Niet onder garantie vallen licht breekbare onderdelen en aan slijtage onderhevige onderdelen. Geen aanspraak op garantie bestaat in geval van geringe afwijkingen van de gewenste eigenschappen, voor zover deze voor de waarde en de functionaliteit van het apparaat niet van belang zijn, of in geval van schade als gevolg van de chemische en elektrochemische inwerking van water en in het algemeen als gevolg van anomale omgevingsfactoren, ondeugdelijke bedrijfsomstandigheden of contact met stoffen waartegen het apparaat anderszins niet bestand is.Het te lang vacuumeren van vochtige producten.
Het vacuumeren van warme/dampende producten.
Verder is heel normaal bij dit model machine dat de deksel aangedrukt moet worden bij vacumeren (dit staat overigens ook op de deksel van de machine).
Gewenste oplossing
Dat het kosteloos de reparatie vergoed word- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.