Klacht Maximavida: rol gaas beschadigd aangeleverd

happy Niet opgelost
joop1

rol gaas geleverd en beschadigd aangekomen. In eerste instantie zou deze worden omgeruild maar dit werd plots door bedrijf ingetrokken omdat het verhaal ongeloofwaardig werd bevonden. Er zou getekend zijn voor ontvangst wat tevens een bevestiging voor juiste levering zou zijn. Handtekening echter is door een derde geplaatst. Communicatie is vastgelopen.

beschadigd product omruilen met excuses voor zetten imitatie handtekening.

Bijlagen

Wij vinden dat Maximavida hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

joop1
    zoals in de lijn van verwachting geen reactie. Dit bedrijf neemt een loopje met de wettelijk bepaalde rechten van de consument en haar plicht beschadigd geleverde goederen om te ruilen. Blijkbaar wordt het ook normaal gevonden de ontvangstpapieren voor een goede ontvangst door een derde partij te laten tekenen zodat volgens de richtlijnen van dit bedrijf alle aanspraak op vervanging komt te vervallen. Wees gewaarschuwd!!!
    joop1
    De bedrijfslijn wordt voortgezet. Zelf opbouwende kritiek wordt niet geplaatst, terwijl dit toch een instrument is zich eens achter de oren te krabben. Echter, er zijn meerder wegen naar Rome.
    joop1
    een beoordeling op hun eigen site plaatsen? Doe geen moeite, de teller blijft op 0. Op social media dan maar, ook hier een blokkade. Ik zal het eens met wat positiefs proberen.

joop1
coulance halve wordt mij een rol gaas voor de helft van de prijs aangeboden excl. verzendkosten. No way. Beoordeling schrijven op hun eigen site is geen succes, wordt niet geplaatst, social media idem dito. De tekst : waar ik me toch zo druk over maak, het is maar 106,-- euro en geen fiets ter waarde van € 4000,--, lijkt me voldoende om tot maar een conclusie te komen. Het leveren van onbruikbare goederen en het laten zetten van een handtekening op het vervoersdocument is reden nooit meer met dit malafide bedrijf zaken te doen. Bedrijf gaat zijn zakelijke zowel wettelijke verantwoordelijkheden uit de weg vervalst documenten of laat dit doen door een derde partij.

Ook een klacht indienen over Maximavida?