Klacht MaxMedia: MaxMedia stuurt enorm veel spammail, waar je je niet voor af kunt melden

Schoof69

Ik zou graag willen dat MaxMedia stopt met spammails sturen. Dat worden er steeds meer en stoppen via de link heeft een tegenover gesteld effect. Ook ga ik geen addblocker of iets installeren, wat MaxMedia zelf suggereert op andere klachten. Als de naam van MaxMedia hun lief is, zou ik suggereen er zelf achteraan te gaan in plaats van achterover te leunen. En hun naam staat in iedere mail. Dus in mijn ogen is er gewoon een verband.

Graag zorgen dat de snap stopt. Als hun naam wordt misbruikt, MaxMedia ga er zelf achteraan.

MaxMedia
    Hallo meneer/mevrouw Schoof,
    Reageren op spam mail is nooit een goed idee. Dan wordt het inderdaad alleen maar erger. Achterover leunen en afwachten is helaas het enige wat we kunnen. Er is niets aan te doen, want er is geen echt bedrijf die dit doet. Een paar hackers/spammers in een vaag bananenland, maar die zijn ontastbaar. Dat onze bedrijfsnaam in de mail staat zegt nog niet dat we er iets mee te maken hebben.

We kunnen alleen maar afwachten tot deze onzin ophoudt. één tip: NOOIT reageren op zulke mails.
    Schoof69
    Natuurlijk begrijp ik dat je beter niet kunt reageren. Alleen heb ik nog nooit zo duidelijk en herhaaldelijk dezelfde naam in dit soort mails gezien en het zijn er veel. Dat geeft steeds de indruk dat MaxMedia er iets mee te maken heeft. Vandaar dat ik de afmeldlink toch heb geprobeerd en vandaar mijn reactie hier. En dat dat dan mensen zijn in "bananenland" die dit doen, dat vind ik iets kort door de bocht en discriminerend. Want dat "bananenland" krijgt het wel voor elkaar om jullie bedrijfsnaam te misbruiken en te besmeuren. Je zou minstens op je eigen website kunnen zetten dat dit aan de hand is.
    MaxMedia
    Ik heb begrepen dat het gaat om een Maxmedia uit Amsterdam. Dat zijn we niet dus. Misschien is het handig dat u deze Maxmedia gaat opzoeken. Niet verwarren met Max Mediaproducties uit Hilversum, of Max Media uit Breda en Max-Media uit Holten. Het zou ook gaan om kunststof kozijnen en isolatie. Wij zijn al 15 jaar een gerenommeerd videoproducent en hebben niks te maken met isolatie. We voelen ons dan ook niet aangesproken.

Schoof69
Geen oplossing. Uiteindelijk een vreemd antwoord door te zeggen dat zij het niet zijn, maar een bedrijf met dezelfde naam. Waarom zij dan gereageerd hebben is dan een vraag. Het zou goed zijn geweest als ze dat eerst zouden hebben uitgezocht.

Ook een klacht indienen over MaxMedia?