Klacht MaxMedia: Ongewenste mail en als je wilt uitschrijven dan vragen ze allerlei gegevens

Engwirda

Ongewenste mail , uitermate hinderlijk

Stoppen met die onzin

MaxMedia
    Beste meneer Engwirda,

(Dit is een copy/paste mail die we dagelijks moeten versturen helaas)

Vooropgesteld dat wij niet de spammer zijn, maar net als u hebben we hier ook last van. Niet dat we spammail ontvangen, maar dat we worden beschuldigd door een aantal mensen die niet snappen hoe spam werkt en die niet snappen dat Amsterdam geen Emmen is. De spam wordt verstuurd door iemand waarschijnlijk ergens in een eng ver land en gebruikt de naam Maxmedia Amsterdam als 'vertrouwd' adres.

Voordat u op zoek gaat naar Maxmedia uit Amsterdam, kan ik u al vertellen dat dit bedrijf niet bestaat. Spam gaat u blijven ontvangen en als u er niks mee doet, gaat het vanzelf wel weer weg. Een goede tip is er vooral niet op te klikken en er zeker niet op te reageren.

Nogmaals, u bent slachtoffer net als wij. Het kost ons veel tijd om steeds weer mensen uit te leggen dat wij hier niet achter zitten. Succes met uw zoektocht naar de dader.

Max Media BV

Ook een klacht indienen over MaxMedia?