Klacht Maxwell: DC connector kapot van tablet. Misschien productiefout?. Kan niet na 1 maand.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 56584
Gebruiker
van dijck
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Nieuwe tablet (Viewpia TB310) gekocht op 31 december 2013 bij Maxwell Venray en binnen 1 maand al kapot. Is toen opgestuurd voor reparatie naar Panningen en volgens hun is de DC-connector (oplaadpunt) kapot en dit valt niet onder de garantie. Reparatie kost 144 euro (de tablet kostte 199,-- euro). Gaan hier niet mee accoord. Er is voorzichtig en naar eer en geweten mee omgegaan (kan het een productiefout zijn???). Stellen hun aansprakelijk en eisen een ander product of kostenloze reparatie gezien de aanschafprijs en ouderdom van de tablet. 2 x aangetekende brief verzonden maar ze blijven bij hun standpunt dat het defect door ons is veroorzaakt en valt niet onder de garantie.
Dit is toch wel heel vreemd want een telefoon opladen met een oplader gaat wel
jaren mee!!. Wij voelen ons zeer onterecht behandeld.

Gewenste oplossing

Kostenloze reparatie of andere tablet.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Maxwell is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    van dijck
    Datum
    We hebben geen enkele reactie gehad.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Maxwell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen