Maxwell is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Maxwell: DC connector kapot van tablet. Misschien productiefout?. Kan niet na 1 maand.
Details
Klacht
Nieuwe tablet (Viewpia TB310) gekocht op 31 december 2013 bij Maxwell Venray en binnen 1 maand al kapot. Is toen opgestuurd voor reparatie naar Panningen en volgens hun is de DC-connector (oplaadpunt) kapot en dit valt niet onder de garantie. Reparatie kost 144 euro (de tablet kostte 199,-- euro). Gaan hier niet mee accoord. Er is voorzichtig en naar eer en geweten mee omgegaan (kan het een productiefout zijn???). Stellen hun aansprakelijk en eisen een ander product of kostenloze reparatie gezien de aanschafprijs en ouderdom van de tablet. 2 x aangetekende brief verzonden maar ze blijven bij hun standpunt dat het defect door ons is veroorzaakt en valt niet onder de garantie.Dit is toch wel heel vreemd want een telefoon opladen met een oplader gaat wel
jaren mee!!. Wij voelen ons zeer onterecht behandeld.
Gewenste oplossing
Kostenloze reparatie of andere tablet.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.