Maxwell is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Maxwell: klantenservice! !!!!!!!
Details
Klacht
Wij hebben in 2014 een vaatwasser, wasmachine, tv gekocht bij maxwell, bij de vaatwasser ging het al mis we bestelde een aeg en naar paar weken kregen we telefoon dat deze momenteel niet leverbaar was maar ze een vergelijkbare hadden een SMEG we vertrouwde op maxwell en gingen akkoord, helaas bij plaatsen vonden we de indeling niet handig maar goed was misschien wennen. Na nog geen jaar storing, wij bellen naar maxwell wijchen maar helaas bestond niet meer verder bellen kastje naar de muur en eindelijk kregen we een bedrijf die langs zou komen, dit was gebeurd en deed het weer nu weer paar maanden verder weer hetzelfde probleem en worden hier niet goed van en vertrouwde op maxwell wijchen toen der tijd maar dit doen wij nooit meer.Service en vertrouwen is weg en spijt dat we in merk SMEG zijn getrapt.
Gewenste oplossing
Willen van deze vaatwasser af en de aeg zoals toen der tijd is afgesproken.Of een vergoeding over alle ellende en schade aan vertrouwen en kennis van dit apparaat vanuit maxwell
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.