Maxwell is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Maxwell: Slecht en onbeschofte werknemer bij de technische dienst
Details
Klacht
Doordat onze vaatwasser het gisteren heeft begeven dacht ik dit vandaag op te kunnen lossen door met de technische dienst van Maxwell Wijchen te bellen.Aangezien de vaatwasser van het merk smeg nog geen jaar oud is zal dit onder garantie vallen.
De medewerker van Maxwell scheepte mij zonder ook maar even mee te denken af met een telefoon nr. wat ik dan maar moest bellen. (dit nr plaats ik later)
Na ongeveer anderhalf uur proberen te bellen, maar steeds een ingesprektoon te krijgen bel ik opnieuw naar de technische dienst van Maxwell Wijchen.
Ik kreeg te horen dat ik het maar gewoon moest blijven proberen, waarop ik zei dat hij het maar moest oplossen aangezien het garantie is.
Deze medewerker wilde zijn naam niet geven en ook geen verdere medewerking.
Tenslotte heb ik de verkoopafdeling gebeld en die hebben het defect gemeld waardoor ik werd teruggebeld door de monteur van Smeg.
Deze komen het defect maandag hopelijk verhelpen.
Gewenste oplossing
Excuus van Maxwell WijchenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.