Klacht Maxwell: Slechte service

Klachtnummer
# 92499
Gebruiker
Anne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maandag 5 januari gemeld dat de wasmachine stuk is, ze zouden binnen 48 terug bellen maar helaas geen telefoontje, zelf terug gebeld , krijg je te horen o sorry mevr we zijn vergeten de storing te melden, maar een oplossing hebben ze niet. Electrolux gebeld moet je 14 dagen wachten. Vraag je hun voor een oplossing krijg je te horen ik overleg even en bel u terug, maar het laatste gebeurd niet , 12 januari weer gebeld weer word er gezegd we bellen u zosnel mogelijk terug, maar weer wordt er niet terug gebeld.

Gewenste oplossing

Tenminste een tegoed bon of zoiets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Maxwell is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Maxwell?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen