Klacht Maxx Power PC: Defecte Perlgrim wasmachine

Klachtnummer
# 53318
Gebruiker
Carolinemathijssen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 februari voor het eerst gebeld over foutmelding wasmachine.
De wasmachine was toen 9 mnd en 14 dagen oud en kostte € 449,-

Vandaag is het 7 maart en in de afgelopen weken ben ik persoonlijk langs de winkel geweest, heb vele malen gebeld, heb gemaild en daarop tot mijn teleurstelling alleen loze beloften ontvangen.

Contact met Pelgrim opgenomen en het aanbod gekregen een monteur van hen op eigen kosten te laten komen. Alleen de voorrij & behandelkosten waren al bijna € 100,- ZONDER reparatie of uurloon. Niet op ingegaan dus...

In de tussentijd ben ik genoodzaakt mijn was 2 x per week weg te brengen, wat ongemak en extra kosten met zich meebrengt.

Ik probeer per definitie al jaren privé zowel als zakelijk niet meteen naar bedrijven zoals Mediamarkt e.d. te stappen bij aankoop van PC en huishoudelijke apparaten, maar daar kom ik nu helaas op terug.

De oplossing

Zo spoedig mogelijke reparatie!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Maxx Power PC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties