Klacht Maxxrent: Opgepast, oplichting! Xxl-Rent vraagt 35 euro inschrijfgeld, reageert vervolgens nooit meer.

Erdt

Vraagt 35 euro inschrijfgeld voor bezichtigen huizenaanbod, maar reageert vervolgens nooit meer.

OPGELET, dit betreft een oplichter die al jaren actief is onder verschillende namen. Op dit moment onder Xxl-Rent, voorheen beter bekend als Maxx Rent - Housing Hollandia - Housing Rent - Housing Zuid-Holland - Housing Noord-Holland.
Eigenaar: [naam verwijderd door moderator]

Oplichtingspraktijken moeten gestopt worden!

Maxxrent
    Via de website de uitschrijving aanvragen. Deze wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en ook uw inschrijfgeld retour gestort.Wij werken met een no cure no pay regeling.

Erdt
Uiteindelijke oplossing Mijn geld is teruggestort, dus in die zin is het voor mij persoonlijk opgelost. Maar dit is vooral dankzij het feit dat ik zelf serieuze stappen heb ondernomen die veel mensen niet doen. Laat ik benadrukken: Deze klacht is pas opgelost als de eigenaar van dit malafide bedrijf: 1) Het geld van ALLE gedupeerden per direct terugstort. 2) Zijn websites zoals Xxl-Rent per heden uit de lucht haalt en het trucje niet meer gaat herhalen onder nieuwe bedrijfsnamen. 3) Gedupeerd? Ik verzamel de klachten voor een gezamenlijke aangifte bij de politie en inzet van een bekend TV programma. Laat uw klacht achter via klachtenkompas. Het gaat om gedupeerden door o.a. Xxl-Rent, Huurwoningdeal, Maxx Rent, Housing Hollandia, Housing Rent, Housing Zuid-Holland, Housing Noord-Holland en meer.