Klacht Mazda Voorstad : Moeilijk doen over garantieverlening,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455925
Gebruiker
J. J. Hoorenman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niet willen uitvoeren van een wereldwijde fabrgarantie .
Proberen af te wimpelen naar waar de auto gekocht is.
Moeilijk doen over beurtjes terwijl die wel zijn gedaan enz.enz.
Garantie is garantie.
No matter what. No matter where.

De oplossing

Het bedrijf behoort mij gewoon vriendelijk te woord te staan en de beloofde garantie uit te voeren, zonder morren wikken of wegen zoals ik bij andere bedrijven wel goede ervaringen heb opgedaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mazda Voorstad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. J. Hoorenman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mij Niets bekend
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Mazda Voorstad ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen