Klacht Mazda: Defecte DCS Unit

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 32825
Gebruiker
R.M.J. Luijten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn 4½ jaar oude Mazda 5 gaf enkele weken geleden opeens een dcs-waarschuwing. Na onderzoek door de Mazda dealer Welling te Brunssum (Mazdadealer Loven te Heerlen bestaat niet meer) bleek de dcs-unit defect te zijn. Dealer heeft de unit vervangen. De kosten hiervoor bedragen € 548,12
Normaal gesproken mag toch een levensduur van 10 - 12 jaar verwacht worden van de hoogwaardige onderdelen waaruit een Mazda bestaat.
Ik heb me tot MazdaNederland gericht, die stuurt echter een brief: geen onderhoud bij dealer dus geen oplossing. Echter de levensduur van de defecte elektronische unit is gewoon te kort, los van het onderhoud

Gewenste oplossing

Ik verwacht een bijdrage in de reparatiekosten in relatie tot de levensduur van het onderdeel.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mazda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen