Klacht Mazda: Grote kosten bij aankoop mazda 2 Bifuel binnen het halfjaar

jacqueline

In april van dit jaar heb ik een nieuwe Mazda 2 Bifuel gekocht, niet wetend dat deze auto niet bestand is op rijden LPG . Binnen het halfjaar werd ik opgezadeld met een reparatiekostenplaatje van € 600, 00, dit werd mij niet verteld bij de aankoop . Het is een fabrieksfout. Het is toch van de zotte dat je garantie op deze auto hebt maar ze weten het zo te brengen dat het onder onderhoud valt! Ik heb er slapeloze nachten van ik koop nieuw omdat ik veel km maak en rijden op gas voor mij voordelig was maar op deze manier raak ik mijn auto aan de straatstenen niet meer kwijt. Niemand wil zo'n auto want elke dealer moet het oplossen met z'n klant Hoofdkantoor Mazda legt de bal bij de dealer. Ik heb verschillende gesprekken gehad met de dealer en ze vertellen dat ze hier niks mee kunnen en dat ik de klacht moet neerleggen bij het hoofdkantoor. Het zou heel fijn zijn als de gedupeerde kopers van de Mazda 2 Bifuel worden geholpen .
met vr gr Jacqueline van Bilsen

Schadeloosstelling hoge koste LPG reparaties van stellen kleppen /koppen ed.
Of inruilen van mijn auto tegen een andere vergelijkbare auto.

Wij vinden dat Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mazda?