Klacht Mazda: Het Navigatie Systeem wordt niet ge update

Klachtnummer
# 193475
Gebruiker
M.E. Chrispijn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bij de nieuwe uitvoeringen van de Mazda die ik gekocht heb in Sep 2015 ( Mazda CX3)
Kun je een navigatiesysteem bij kopen voor 695 euro.
Hierbij wordt gezegd en geschreven dat je 3 jaar lang GRATIS update krijg, ongeveer 2x p/j komt deze uit.
Nu na meer als 14 maanden is er nog steeds geen goede update te krijgen.
Er ontbreken nieuwe wegen en bruggen / tunnels die al meer als 2 jaar in gebruik zijn of zijn opengesteld.
Ik heb meerdere keren contact gehad met klantenservice maar krijg geen oplossing.
Ik wil dat minimaal de 3 jaar GRATIS opschuift, nu ik een jaar lang niets heb gekregen.
Slechte Reclame en Service, deze kenbaar gemaakt op Sociale Media, en hier blijkt dat er veel meer mensen last van ondervinden.

Gewenste oplossing

Graag compensatie, door het verschuiven van de GRATIS update service van 3 jaar

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mazda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen