Klacht Mazda: Klepinstelling, storing gas/benzine

Johan

Nieuwe Mazda 2, na eerste jaar en onderhoudbeurt is de klep ingesteld (hoge kosten).
En direct na een paar dagen rijden gaat de auto van gas naar benzine, terwijl er voldoende gas in de tank is. De enige mannier om weer op gas te rijden is de auto helemaal uit te zetten. De storing herhaald regelmatig tijdens rijden, hierdoor is de auto niet zuinig.
Maxda dealer heeft een gas sensor vervangen het probleem is nog steeds het zelfde.
Bij het tweede onderhoudbeurt wordt een vlotter vervangen, het probleem is nog steeds het zelfde.
Het is maxda dealer niet gelukt om het probleem nu ruim een jaar in de garantie periode op te lossen.

Vermoedelijk fabriek fout, als klant maak ik veel kosten.
Ik verwacht dat Maxda fabrikant samen met dealer dit probleem snel oplost. En de extra kosten die gemaakt wordt omdat de auto onnodig op benzine rijdt vergoed wordt!

Wij vinden dat Mazda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mazda?